Innováció – ügyfélpanaszból: MIBE-klub ápr. 9-én

(A rendezvény elmaradt a vendég betegsége miatt.)

A MIBE-klub vendége Arany Ferenc ügyfélpanasz-kezelési és CRM-szakértő, aki kötetlen beszélgetésben szól arról, hogy miként lehet az ügyfélpanaszokat összegyűjteni és innovációra felhasználni szervezeten belül illetve kívül, továbbá hogyan érdemes az információs tanácsadónak kezelnie az ügyfélóhajokat, -panaszokat. Helyszín: Budapest, Stex étterem, ápr. 9., 17.00.

A MIBE szeretettel várja tagjait és az egyesület iránt érdeklődőket.

Arany Ferenc néhány írása: Ördögi játszmák az ügyfélszolgálatonA reklamációk kezelésePanaszügyek hatékony megoldása (könyv).

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük