Keresés a közösségi médiában – konferencia 2017. október 3-án

  • Gyere még ide vissza, a bejegyzést tovább frissítjük!

A MIBE 2017. évi konferenciáján (program) ismét számos izgalmas kérdés előkerült. Néhány a rendezvény ideje alatt közreadott hír pl. a Facebook-használók jellemzőiről, a szemmel-füllel rendelkező hashtegekről, az Instagram-témáról.

Fotók az eseményről: délelőtt, délután.

A rendezvény előadásai voltak:

Stratégiai és üzleti döntéstámogatás közösségi médiaelemzésselSzekeres Péter (ügyvezető, Neticle)
Az adatvezérelt döntéstámogatás jó példája, hogy hogyan lehet közösségi média adatok, visszajelzések és trendek alapján helyesebb döntéseket hozni stratégiai vagy akár operatív szinten. Előadásomban saját és ügyfélpéldákkal mutatom be a közösségimédia-elemzéssel támogatott döntések különböző szintjeit.

Adatgyűjtés a közösségi médiábólLévai Richárd 
(marketing vezető, RG Stúdió)
Világszerte közel 3 milliárd, Magyarországon pedig több, mint 6 millió ember használja a különböző közösségimédia-oldalakat, melyek a lehető legtöbb adatot gyűjtik össze a felhasználóikról. De mit és hol érhetünk el ezekből? Melyik platformból tudunk adatot kinyerni és melyikből nem?

Keresési technikák a FacebookonLukács Ádám József (marketing vezető, Hinora Marketing Group)
Hogyan tudunk megtalálni valakit a Facebookon akár úgy is, hogy csak pár adatot tudunk róla? Hogyan tudunk vele kapcsolatba lépni? Mire és milyen tartalom keresési lehetőségek vannak platformon?

Infobrókerek az Instagramon – Kónya Beáta (kommunikációs szakértő, Pikrea)
 700 millió globális és mintegy 1 millió hazai felhasználójával az Instagram képmegosztó közösségi alkalmazás az egyik legfontosabb tényező ma a közösségi médiában. Miben különleges ez a platform? Mi jellemzi a magyar felhasználói szokásokat? Elmélyedünk abban, milyen lehetőségei vannak az Instán egy információbrókernek mind tartalomfogyasztóként, mind tartalomgyártóként.

Hamis hírek, fake newsVadász Pál (ügyvezető, MONTANA Tudásmenedzsment Kft.)
Azt hittük az elején, hogy ez csak egy rossz vicc. A mosoly akkor fagyott le az arcunkról, amikor a világ első számú szuperhatalmának választását befolyásolták a közösségi médiát szennyező megtévesztések. Mit lehet – és nem lehet – tenni ezek ellen?

Hatékony könyvtári és információs vállalkozói Facebook-oldalak (Prezi) – Németh-Laczi Nóra (ügyvezető, NetManufaktúra)
A „látni” mellett a „láttatni” is fontos a közösségi médiában. Ne csak leskelődj, hanem adjál tartalmat- Így eljárva olyan szakmai és információs kapcsolatokra tehetsz szert, melyek által – tanulva, fontos eseményeket, híreket figyelve és forrásokat azonosítva – sikeresebbé válhatnak információszerző projektjeid.

Mire jó és mire nem jó a közösségi média az újságírói kutatásban?Vorák Anita (újságíró, Direkt36)
A közösségi média nagyon megkönnyíti az újságírók munkáját, mert egyszerűen és gyorsan lehet olyan információt gyűjteni rajta, amelyekhez korábban hozzá sem lehetett férni. De a közösségi médiás keresés nem csodaszer, nem helyettesíti a klasszikus újságírói munkát. Az előadásban bemutatom, hogy mire és hogyan használom a munkámban a közösségi médiát.

Támogatók:

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.